Analýza

 Doplňuji na blog svou analýzu našeho pozemku!

Začala jsem geometrií, hlavně tedy zaznačením os, které se na našem místě nachází. Hlavně osa kostela s rotundou mi přijde velmi zajímavá a určitě stojí za povšimnutí. Světlou červenou jsem zaznačila parčík u rotundy, který je nad naším oranžovým pozemkem a přidala jsem kompas ukazující orientaci ke světovým stranám.


Dále jsem zaznamenala silnice, tedy zdroje hluku a zároveň možnosti přístupnosti. Světleji jsem zaznačila možné vstupy na náš pozemek, kudy by se třeba dalo do školy chodit.


Nejzajímavější mi přišel pohyb slunce na pozemku, který si myslím, že dost ovlivní mé další navrhování.

jaro

léto

podzim

zima


A nakonec historické ortofotosnímky, které zaznamenávají vývoj našeho místa:

1938
1953
1975
1996
2001

2010




Komentáře

Oblíbené příspěvky