První prezentace k projektu nemísta

Přes různé původní podoby mého návrhu jsem se dostala k tomuto, který jsem představila na první prezentaci.

Jedná se o busking stage s bufetem, která by měla široké využití - buskeři by mohli hrát jak směrem ke vchodu do metra, kudy projde přes den nejvíce lidí, nebo se naopak přesunout na večer na druhou stranu a hrát zde pro větší publikum, jak návštěvníky kavárny/bufetu, nebo pro publikum sedící na lavicích pod stromy, nebo na schodech.


Podle územního plánu jsem i podél silnice vysadila stromy, které navrací do prostředí zeleň a zároveň odstiňují, možná i trochu odhluční prostor. Zároveň vytváří takovou oponu, za kterou by mohl chtít kolemjdoucí nahlédnout - to mu umožňuje terasa se schody, která vytváří další možnost průchodu prostorem, pohledu, možná i mnohým zkrátí cestu.


Celý objekt je ze dřeva a uvnitř na půlmetrové podstavě (stage) jsou dvě jádra - jedno s bufetem a skladem bufetu, druhé se skladem a toaletami. Ta, společně se sloupy drží střechu. Celý objekt je poté uzavíratelný na bocích paravany.


Dalším tématem pro mě byla recyklace veškerého betonu, který bych chtěla odstranit a vytvořit travnatou plochu. Napadlo mě jeho využití pro vyskládání nových chodníků, vytvoření přístupové cesty k objektu..

 

Na návrhu mě čeká ještě spousta práce. Po první prezentaci musím ještě opravit půdorys tak, aby vše fungovalo, více si představit, jak prostor bude fungovat, jak chci aby fungoval, aby se lidé cítili pohodlně. ..Zároveň bych chtěla objekt trochu zmenšit, odstranit zbytečné nevyužité kouty, nebo další části konstrukce...




Komentáře

  1. bude to chlouba našeho aťáku!
    při hovorech o veřejném prostoru jsme měli na mysli ta místa okolo stromu a podél laviček... najdi si nejaké inspirace a zkus víc promyslet jak by to mohlo vypadat a co kde bude... viz tvoje ptačí perspektiva...
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky