Druhá úprava návrhu

 

Po první prezentaci jsem svůj návrh trochu, nebo spíše dost pozměnila. Dlouho jsem rozmýšlela nad správným rozvržením půdorysu, nad velikostí i různými tvary... Hrála jsem si s umístěním rampy, vchodů is tím, jak prostor funkčně rozdělit a doufám, že jsem přišla na dobré řešení. K lavičkám okolo stromů jsem přidala druhou vrstvu k sezení tak, aby se mohl návštěvník v určitých zúžených místech třeba opřít. 


Takto vypadalo moje hledání, zkusila jsem i vývoj návrhu zaznamenat pomocí gifu.



No a tohle je výsledek, ke kterému jsem ve svém návrhu zatím pokročila...


Stále jsem zvažovala povrch např. z recyklované betonové drti /dlaždic, ale možná se pokusím najít sem jiný materiál...

Ještě mi chybí model a jeho vložení do fotografie, které sem snad brzy doplním...


Komentáře

Oblíbené příspěvky